1397-12-10 12:51
376
1
61561
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان :

فعالیت 2 هزار تشکل دینی و مذهبی جهت کاهش آسیب‎های اجتماعی در گلستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: ۲۰۰۰ تشکل دینی و مذهبی جهت کاهش آسیب‎های اجتماعی در گلستان فعالیت دارند.

به گزارش گلستان ما؛ حجت‎الاسلام نورالله ولی‎نژاد مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ، اظهارکرد: با هدف به‎کارگیری از ظرفیت تشکل‎های دینی مردم‌نهاد برای کاهش آسیب‎های اجتماعی سلسله نشست‌های توجیهی با تشکل‎های دینی و مردم‌نهاد استان برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: بحث صیانت از خانواده با توجه به افزایش روزافزون آسیب‎های اجتماعی و طلاق از موضوعاتی است که می‎تواند در فعالیت تشکل‎های دینی و مذهبی استان اثربخش باشد.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه تشکل‎های دینی مستقیماً با جامعه هدف سروکار دارند و از توانمندی خوبی برخوردار هستند لذا درصدد آن هستیم که بتوانیم از ظرفیت این تشکل‎های مردمی بهره‌مند شویم.

وی گفت: تشکل‎های دینی از ظرفیت خوب و قابل‌توجهی برخوردار هستند و هر یک می‎توانند پایگاه معنوی باشند و همان‌طور که در گسترش برنامه‎های مذهبی اثربخش هستند به همان میزان نیز می‎توانند به کاهش آسیب‎های اجتماعی در جامعه کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: در استان گلستان بیش از ۲ هزار تشکل‌دینی فعالیت می‎کنندکاهش مصرف مواد مخدر و تحکیم کانون خانواده، کاهش طلاق و کاهش نزاع‎های اجتماعی ازجمله موضوعاتی است که می‎توان با بهره‎گیری از ظرفیت‎های تشکل‎های مردمی و مذهبی به آن پرداخت.تشکل‎های مذهبی و مردم‎نهاد می‎توانند از توان خود برای هر آنچه به‌عنوان یک آسیب اجتماعی یاد می‎شود استفاده کنند و قطعاً با توجه به اینکه طیف گسترده‎ای از این تشکل‎های دینی و مذهبی را جوانان تشکیل می‎دهند به‎کارگیری توان این تشکل‎ها بسیار اثربخش است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.